Sista jouren.


Sådär, nu har jag avvecklat mig helt här på "bygget".
Kvitterat in nycklar, kontrollräknat kassor, tagit bort mina namnlappar på skåp och lådor, kollat över pärmar, packat mitt jobb-bohag i påsar, osv så nu är det bara att försöka sova en stund och jobba de 3 timmarna imorgon.

Idag känns det faktiskt inte konstigt alls. Har en känsla av att jag kommer vistas en hel del här ändå :P

Imorrn är det fullt upp! Slutar kl. 9 och kommer med stor sannolikhet inte komma här ifrån förrens 10. In till stan för att växla in min gigantiska samling 50-öringar innan de utgår. APT på nya jobbet + brandskyddsutbildning. Försöka hinna med och träna en sväng innan det på kvällen vankas föreläsning i näringslära tillsammans med L. Har en känsla av att jag kommer vara en smula trött när jag väl dimper hem framåt kvällen. :P

Så, nu blir det faktiskt ljudboken, har precis påbörjat Keplers "Paganinikontraktet". Har stora förhoppninger på denna eftersom hans "Hypnotisören" var grymt bra. Och jag som inte tyckte om kriminalromaner. ;) 

Godafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0