Urk...

Fortfarande "sjuk". Andra skulle väl inte kalla det för sjukdomstillstånd, men jag känner mig riktigt risig iaf. Ont i halsen, sjukt trött och rejäl huvudvärk. Jag önskar jag kunde få sjukskriva mig från jobbet idag, men då vet jag att det blir kaos på bygget, och det vill jag inte ha på mitt samvete. Det är redan en personal borta idag, så...

Och till råga på allt jobbar jag med den personal som stjäl mest energi av alla människor på jorden. :P Note to self: ta med 2 paket panodil! 

Nu ska jag slappa i soffan en stund och hoppas att min huvudvärk försvinner så jag kan ta en promenad iaf, eftersom gymmet uteblev...

Kommentarer
Postat av: AnneliH

ja, usch det där låter inget vidare...hoppas du mår bättre nu. Kram!

2010-09-07 @ 10:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0