Jobb.


Mjaha, då var denna arbetsdag avklarad. Har ju inte varit borta sååå länge från mitt ordinarie jobb, så det var egentligen inga konstigheter. Allt flöt på enligt planerna. 
Jag hoppas dock att 2011 blir framstegens och förändringarnas år gällande mitt jobb... :) 

Imorrn är jag ledig... :) Kommer ägna dagen åt tvättstugan, luncha med E samt gymmet å kvällen. Låter som ett bra recept på en bra dag! :) Borde boka in en massage med snart... var jättelänge sen! :O

Nu blir det lite fix här hemma, innan sängdax (som förhoppningsvis inte innebär att jag somnar först kl 3.)





Kommentarer
Postat av: Mammi

Instämmer....hoppas det blir ett bra år för dej och även för många andra på denna jord.

Kramar till dej.

2011-01-04 @ 02:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0