Skojakt.


Varit på stan med E idag och lunchat. Blev inte sushi som vi bestämt (kör ju LCHF igen nu, efter juluppehållet!), utan Salladsbaren istället. :) Älskar det stället, eftersom man själv får välja och vraka bland ingredienserna till sin sallad! :) Vanligtvis brukar jag ta den mystiska kombinationen isbergsallad, ägg, bacon, mozarellabollar, fetaost och rädisor toppat med en bra skvätt olivolja. Det är mumma det! :D

Jag letade även efter nya träningsskor utan resultat... :( Vet ett par som jag så gärna ville ha men det var tydligen förra årets design/modell. "-Det skiter väl jag i?!" (internskämt).

Beställde hem ett par från nätet istället. Det blev de HÄR... tyckte de såg lite fräsiga ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0